2018 02 foto 1 Speltherapie brandwondencentrum Cusco 12018 02 foto 2 Speltherapie brandwondencentrum Cusco 2Stichting HoPe verzorgt al meer dan 20 jaar de fysiotherapie en speltherapie voor kinderen op de brandwondenafdeling van het Regionaal Ziekenhuis in Cusco. Kinderen verblijven soms maandenlang op de afdeling. De speltherapie geeft afleiding en is een belangrijk onderdeel van het genezingsproces.

2018 02 foto 3 Speltherapie brandwondencentrum Cusco 3Ana Lucia bezocht reeds als 6 jarige de kinderactiviteiten van HoPe. Zij is al 26 jaar betrokken bij de activiteiten van HoPe!

2018 02 foto 4 Speltherapie brandwondencentrum Cusco 4Op Nazorg brandwonden vind je meer informatie over dit project en de ondersteuning door HoPe.