2018 05 Anja presentatie voor wereldwinkel Lichtenvoorde 28 04 2018

Zaterdag 28 april jl. tijdens de reünie van de wereldwinkel van Lichtenvoorde mocht vrijwilliger Anja Eppingbroek namens Stichting HoPe een prachtige cheque t.w.v. € 5000,00 in ontvangst nemen.

De wereldwinkel sloot eind maart zijn deuren. Het geld dat ze overhielden na 18 jaar eerlijke kadootjes verkopen, hebben ze geschonken aan goede doelen, waaronder Stichting HoPe. Het bestuur van de Wereldwinkel vond het belangrijk de schenkingen te doneren aan organisaties die binding hebben met Lichtenvoorde. Anja werd in de gelegenheid gesteld om een presentatie te verzorgen over de projecten van HoPe. Hierin gaf zij aan dat de donatie van de wereldwinkel ten goede zal komen aan het brandwondencentrum van Cusco.
Stichting HoPe bedankt de wereldwinkel van Lichtenvoorde van harte.
Zie ook het artikel in het Eerste Lichtenvoords Nieuws- en Advertentieblad.

2018 05 Anja uitreiking cheque door wereldwinkel Lichtenvoorde 28 04 2018