Word vrijwilliger

Stichting HoPe Nederland heeft geen medewerkers in dienst maar werkt met louter vrijwilligers die met enthousiasme en grote betrokkenheid de zeer gevarieerde werkzaamheden verdelen. Zonder vrijwilligers kan HoPe haar werk niet doen.

Er is veel te doen en we hebben nog heel veel plannen. We kunnen dus altijd extra handen gebruiken. Administratief, facilitair of liever organiseren of fondsen werven? Eén of twee dagen per maand, een uurtje in de week of liever een keer een bepaalde klus? Wat jouw bijdrage kan zijn, hoeveel tijd je beschikbaar kunt of wilt stellen, dat bepaal je zelf. Dat geldt ook voor de duur van je inzet.

Lijkt het je ook leuk om actief deel te nemen aan het vrijwilligersteam? Stuur een mailtje en ga met ons Nederlandse team aan de slag om zo van betekenis te zijn voor de projecten in Peru!

Heb je belangstelling of heb je vragen, neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
We gaan graag met je in gesprek om te kijken naar de mogelijkheden, op basis van je interesses, beschikbare tijd en ervaringen.

Ook als je ideeën hebt om zelf acties uit te voeren kun je contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Een paar mooie voorbeelden, zoals jampotjes maken en verkopen en een statiegeldactie, vind je op onze Kom in actie pagina. Staat jouw actie hier straks ook bij?

Je bent van harte welkom!