Ambassadeur

Onze ambassadeur in ondernemersland, Hans van Vliet, is een maatschappelijk verantwoord ondernemer pur sang volgens het principe People, Planet, Profit. Ondernemerschap paren aan kansen geven aan mensen die met meer afstand tot de arbeidsmarkt en daarmee de maatschappij staan, goed onderwijs, duurzaamheid en eerlijke ketens: daar staat hij voor.

Tijdens een reis door Zuid-Amerika kwam Hans in contact met Walter Meekes, medeoprichter van Stichting HoPe, en raakte hij onder de indruk van het werk van de stichting. Hij is zo enthousiast dat hij zijn passie voor zeilen al jaren inzet om fondsen te werven voor HoPe.

Hans van Vliet is gepassioneerd (zee)zeiler en heeft een zeiljacht, de Veli Volantis. Hij vaart zijn jacht voor HoPe. Omdat hij nu eenmaal niet altijd zelf kan varen, heeft hij een kring van vrienden, allen ervaren zeezeilers, om zich heen verzameld die om de beurt captain zijn op zijn zeiljacht. Hans organiseert vaartochten voor andere enthousiaste zeilers en ook voor mensen die af en toe eens een zeiltocht willen maken. Mensen kunnen zich aanmelden en meezeilen als bemanning. Iedereen zeilt voor zijn/haar plezier en ontspanning, ervaring is niet vereist, en krijgt daarnaast de kans verschillende havens in uiteenlopende landen te bezoeken. Voor iedere reis, of het nu een één- of meerdaagse tocht is, leggen de bemanningsleden een bedrag in voor één van de projecten van HoPe. Het schip en de captain staan belangeloos ter beschikking. De Veli Volantis vaart meer dan eens per jaar uit. Buiten de zomermaanden kan iedereen een dagje meevaren op het IJsselmeer of de Zeeuwse wateren. Kijk hier voor het volledige programma en andere informatie. Aanmelden kan bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met deze bijzondere manier van sponsoring levert de Veli Volantis al vele jaren een mooie bijdrage aan verschillende educatieve projecten van HoPe.

Ambassadeu1
Ambassadeur2