2019 09 Toyota 1 IMG 20190820 163305 kopieBegin dit jaar hebben we een actie opgezet voor de aanschaf van een tweede Pick-up voor Stichting HoPe (Holanda Peru).
De reden van de inzameling was dat onbekenden in november 2018 beide pick-up trucks van HoPe ontvreemd hadden. Eén is er vrij snel teruggevonden, van de tweede hebben we nooit meer iets gehoord of gezien.

De inzameling is zelfs nog beter verlopen dan we hadden gehoopt. De gezamenlijke bijdrage van particulieren, kerkgemeenschappen, stichtingen en bedrijven heeft ruim 17.000 euro opgeleverd. Stichting Wilde Ganzen heeft daar nog een bijdrage bovenop gedaan en ook onze Toyota garage in Cusco heeft ons dermate geholpen dat we uiteindelijk een nieuwe pick-up truck hebben kunnen kopen. Het betreft een instapmodel van de Toyota Hilux, het model waar HoPe al meer dan 20 jaar gebruik van maakt.

HoPe Peru is erg blij met deze aanwinst. We kunnen nu weer onbezorgd al onze projecten bezoeken. Met deze auto durven we de meest lastige wegen weer aan.

Namens HoPe Peru en HoPe Nederland wil ik iedereen die een bijdrage heeft geleverd heel hartelijk danken. We hebben nu een, voor ons onmisbare, auto aangeschaft.

Walter Meekes
Directeur HoPe Peru