Partner Sheeped doneert €700,00 aan Stichting HoPe

2017 12 Sheeped1Update september 2021. Sheeped is inmiddels gestopt. We zijn dankbaar voor de samenwerking die we met hen gehad hebben.

Onlangs mocht Anja Eppingboek voor Stichting HoPe een prachtige cheque in ontvangst nemen van maar liefst €700,00. Tim en Anna van Sheeped zijn een jaar geleden gestart met de verkoop van authentieke, handgemaakte kleden en kussens uit de Andesregio. Zij zijn volop bezig met verantwoord en sociaal ondernemen. Doordat Anna en Tim graag iets terug willen doen voor de inheemse bevolking zijn zij gaan samenwerken met HoPe. Een deel van de opbrengst van de verkochte producten komt ten goede aan de projecten van Stichting HoPe. Anna en Tim, heel hartelijk dank voor dit mooie gebaar en natuurlijk ook voor de fijne samenwerking van het afgelopen jaar!
Ben jij op zoek naar een prachtig vloerkleed of kussens? Kijk dan op www.sheeped.nl

2017 12 Sheeped2