Schenken & Nalaten

2018 08 SchenkenNalaten logo header  Tegenwoordig is Stichting HoPe ook te vinden op de website Schenken&Nalaten. Deze website met magazine zorgt voor naamsbekendheid van en verbinding met  goede doelen. Op  de website hebben we een eigen pagina met informatie over Stichting HoPe: wat ons doel is, wat we de afgelopen 27 jaar bereikt hebben en wat we nog willen bereiken in de toekomst. Tevens is het bedrag wat via Schenken&Nalaten in totaal gedoneerd is terug te vinden op deze pagina én is er een opvallende doneer button waardoor het nog makkelijker gemaakt wordt om Stichting HoPe te steunen.

Naast de mogelijkheid om eenmalig te doneren, is er ook de keuze om een periodieke schenking af te sluiten en om Stichting HoPe in het testament op te laten nemen. In beide gevallen wordt geprofiteerd van een belastingvoordeel, aangezien de periodieke schenkingen voor 100% aftrekbaar zijn, en bij een erfenis geen erfbelasting betaald hoeft te worden omdat het een goed doel betreft.

Via deze link wordt u doorverwezen naar de pagina van Stichting HoPe op de website van Schenken&Nalaten zodat u zelf ook een kijkje kunt nemen en een recensie voor ons achter kunt laten.