Vernieuwde website Stichting HoPe Nederland

Stichting HoPe streeft ernaar regelmatig te communiceren over de voortgang van haar werkzaamheden en activiteiten in Peru en Nederland. Dat vinden wij belangrijk. Ons belangrijkste communicatieplatform is onze website. Dat betekent dat ook de website regelmatig kritisch tegen het licht gehouden moet worden. Is alle informatie nog actueel en volledig? Kunnen bezoekers de informatie makkelijk vinden? Is de structuur duidelijk voor iedereen? Onze conclusie was dat de website wel een grondige opknapbeurt kon gebruiken.

De afgelopen maanden is er door een aantal vrijwilligers hard gewerkt om de bestaande website niet alleen qua inhoud en vorm op te frissen, maar ook verbeteringen in de structuur aan te brengen. Nu de renovatieperiode voorbij is, presenteren wij met trots onze vernieuwde website. Hier vind je alles over de verschillende programma’s waarmee HoPe de bevolking in en rond Cusco de komende jaren ondersteunt. Wil je zelf meehelpen? De website informeert je overzichtelijk op welke manieren dat zou kunnen. Regelmatig zullen we ook interessante ontwikkelingen op het gebied van ontwikkelingssamenwerking en andere thema’s in de vorm van blogs publiceren. Daarnaast komt er meer ruimte voor foto’s en video’s. Kortom, houd de website in de gaten en volg ons op social media.

Maar allereerst nodigen we iedereen graag uit zelf een kijkje te nemen op onze nieuwe website. Uiteraard zijn we heel benieuwd naar alle bevindingen. Laat het ons vooral weten!

Graag maken we van deze gelegenheid gebruik nogmaals onder de aandacht te brengen dat ook Fundación HoPe recent haar website ingrijpend heeft vernieuwd. Ga naar www.hopeperu.org.