Dank aan anonieme donateurs

We zijn steeds op zoek naar inkomsten om de projecten in Peru uit te kunnen laten voeren. Er komt op verschillende manieren geld binnen:

- Vanuit de samenwerking met diverse partners.
- Vanuit fondsenwerving.
- Incidentele of structurele donaties van mensen in ons netwerk.

Via deze weg bedanken wij alle gulle gevers heel hartelijk. En daarmee hebben wij alle donateurs op het oog. Er zijn veel mensen die af en toe een klein bedrag overmaken, wat alles bij elkaar tot een groot bedrag leidt. Dat geeft ons een warm gevoel. Het is fijn om te merken dat zoveel mensen even stilstaan bij ons werk. Daarnaast is er een beperkt aantal dat grote bedragen ineens stort. Op de momenten waarop die bedragen binnenkomen, voelen we blije opluchting: we kunnen ons team in Peru dan in één keer weer een grote stap voorwaarts laten maken.

Als we de donateurs kennen of herkennen sturen wij in veel gevallen een persoonlijke bedankbrief. Er zijn echter veel kleine en grote gevers die we niet (her)kennen. Met het oog op de Algemene Wet Gegevensbescherming kunnen wij hun e-mail en adresgegevens niet achterhalen. Al deze mensen danken wij via deze weg heel hartelijk.

We gaan moedig voorwaarts met het ondersteunen van de arme bevolking van Cusco en wijde omgeving. Daarbij blijven wij aandacht vragen voor “hun” projecten en blijven zij afhankelijk van uw giften. Mocht u vragen hebben over onze manier van werken of meer informatie willen over één van onze projecten, laat het dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij gaan graag met u in gesprek. Natuurlijk geeft onze website al veel informatie, maar is er nog veel meer te vertellen.

Wij hopen dat we ook de komende tijd weer op uw belangstelling en steun mogen rekenen.

Bestuur van Stichting HoPe NL
Bestuur Fundación HoPe Peru