Wijzigingen in het bestuur van Stichting HoPe Nederland

Per 1 juli is Odette van Galen afgetreden als bestuurslid. Odette heeft een heel positieve bijdrage geleverd aan fondsenwerving, maar heeft besloten een stapje terug te doen. Ze blijft met belangstelling en positieve waardering het werk van Stichting HoPe volgen.
Per 1 augustus is Marga Bokdam afgetreden als bestuurslid. Marga blijft HoPe met onverminderde daadkracht en energie steunen in de communicatiewerkgroep die zij nieuw opgezet heeft en bij de organisatie van alle festiviteiten rond het 30-jarig bestaan. De combinatie met een beleidsmatige bestuursrol bleek voor haar te veel.
Zowel Odette als Marga hebben ongeveer 3 jaar deel uitgemaakt van het bestuur.

Per 1 augustus is Jelle ten Hoeve benoemd als nieuw bestuurslid. Jelle start voorlopig als ‘algemeen bestuurslid’.
Het bestuur van Stichting HoPe Nederland bestaat op dit moment uit vier personen: Mieke Weiffenbach (voorzitter), Renée Stam (secretaris), Frans Visser (penningmeester) en Jelle ten Hoeve (bestuurslid).

We zijn op zoek naar aanvulling. Heb je belangstelling? Of ken je iemand die mogelijk belangstelling heeft? Neem dan contact op metDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..