Kom erbij!

Stichting HoPe bruist al jaren van de activiteiten, waarover we natuurlijk ook graag regelmatig op verschillende manieren communiceren. Hiervoor zijn onze nieuwsbrief, website en sociale mediakanalen van groot belang.

Om de organisatie van activiteiten en verschillende communicatiestromen in goede banen te leiden, heeft een aantal enthousiaste vrijwilligers zich verenigd in een communicatieteam. Dit team komt op regelmatige basis samen (online en/of live), ontwikkelt met elkaar initiatieven om de stichting te promoten en verdeelt naar eigen inzicht de voorgenomen taken en acties.

Zo staan er voor dit jaar o.a. een aantal werkzaamheden op de agenda die betrekking hebben op onze website. Om die uit te kunnen voeren hebben we dringend versterking nodig van iemand die ervaring heeft met het inrichten en onderhoud van de website, vooral aan de technische kant (Joomla!).

Binnen het communicatieteam is een groepje verantwoordelijk voor de communicatie via de sociale mediakanalen Instagram, Facebook en LinkedIn. Ook hier hebben we behoefte aan een paar extra handen.

Dus, vind je het leuk om mee te denken over communicatie, heb je ervaring en affiniteit met een van de bovenstaande activiteiten én een beetje tijd over? Of ken je zo iemand? Neem dan contact op met Ineke de Graaf via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

En wie weet, kom jij binnenkort erbij!

Namens het communicatieteam,

Marga Bokdam