Jaarverslag 2021

Onlangs hebben we ons jaarverslag en de financiële verantwoording over 2021 gepubliceerd.

Dit jaar kent het jaarverslag de titel 'Energiek voorwaarts'.

In het prachtig vormgegeven document (met dank aan onze vrijwilliger die deze klus al enkele jaren voor HoPe doet) kunt u in korte en bondige stukken lezen waar HoPe in Peru het afgelopen jaar mee bezig is geweest.

U herkent natuurlijk onderwerpen uit de nieuwsbrief, maar in één document bij elkaar is het toch weer indrukwekkend om te lezen.

In het jaarverslag is ook de jaarrekening 2021 opgenomen, voorzien van een samenstellingsverklaring van de accountant die ook al jaren 'om niet' stichting HoPe ondersteunt met de financiële administratie en verantwoording.

Er is een hoog positief saldo verantwoord, dat met name komt door een hoge eenmalige donatie.

Om zorgvuldig met dit geld om te gaan hebben we, in overleg met HoPe Peru, enkele specifieke zogeheten bestemmingsfondsen gevormd, waardoor een aantal specifieke activiteiten de komende jaren op zekere steun kunnen rekenen. Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit jaarverslag of over de cijfers, neemt u dan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..