1700 euro van Kiwanis voor naschoolse opvang in Peru

Op 20 juni waren Jelle en Renée (bestuursleden van HoPe NL) op bezoek bij stichting Kiwanis, afdeling West-Friesland. Daar hebben zij symbolisch een cheque in ontvangst mogen nemen van maar liefst 1700 euro. Dit bedrag is verkregen door de verkoop van planten door de vrijwilligers van Kiwanis. HoPe Peru zet deze gift in als extra ondersteuning voor de bibliotheek waar kinderen ’s middags na schooltijd hun huiswerk komen maken. In de schoolvakantie (januari tot en met half maart in Peru) opende HoPe de bibliotheek de gehele dag om kinderen bij te spijkeren en voor te bereiden op het nieuwe schooljaar. De bijdrage van Kiwanis wordt gebruikt voor het dekken van de extra kosten. Zeer veel dank, vrijwilligers van Kiwanis!