Bijeenkomst december 2022

Naar aanleiding van Walter’s korte verblijf in Nederland is er een speciale bijeenkomst georganiseerd met (oud) bestuursleden en leden van het communicatieteam.

Walter heeft uitgebreid verslag gedaan over de projecten, toekomstplannen en de onrustige politieke situatie in Peru. Covid is nauwelijks achter de rug of we bevinden ons weer in turbulente tijden. Oud-president Castillo is gevangengenomen, maar zijn aanhangers accepteren dit niet en zijn in opstand gekomen. Ondanks de landelijke chaos die dit veroorzaakt staat HoPe niet stil en wordt er volop gewerkt aan de programma’s van 2023.

Tijdens de bijeenkomst hebben we Marga Bokdam in het zonnetje gezet. Door persoonlijke omstandigheden kan ze niet meer volop actief zijn voor HoPe. Toen Marga een jaar of vijf geleden toetrad tot het bestuur was er binnen HoPe nog weinig ontwikkeld op het gebied van communicatie. Dankzij haar inzet beschikt HoPe nu over een professioneel communicatieteam. Het belang hiervan kan niet onderschat worden. Dankzij het werk van dit team bereikt HoPe via sociale media een groeiend aantal mensen, nemen donaties toe en melden zich nieuwe vrijwilligers. Veel dank Marga!

2023 01 Bijeenkomst met Walter in NL 1