Bezoek aan HoPe Peru

HoPe-bestuurders zijn onder de indruk van het team en de projecten in Peru en werken samen aan de strategie 2027

Jelle en Renée, respectievelijk voorzitter en secretaris van stichting HoPe NL, hebben onlangs (maart 2024) een bezoek gebracht aan HoPe Peru in Cusco en aan de verschillende projecten in de regio. Tijdens hun reis bezochten ze onder meer scholen en gemeenschappen en hielden ze workshops met de medewerkers van HoPe. Het was fijn om veel samen te zijn en de organisatie door HoPe Peru was uitstekend.

Erg indrukwekkend was de ontvangst van een dankbrief van het gemeentecomité van Huacahuasi, waarin de impact van HoPe op de gezondheid en veiligheid van kinderen werd benadrukt dankzij initiatieven zoals het brandwondencentrum, groentekassen en seksuele educatie.

Met het team van HoPe Peru is er gewerkt aan een presentatie voor de strategie. In de komende periode zal deze strategie in goede samenwerking nog verder worden aangescherpt.

2024 04 bestuur brief

De ontvangen brief