Foto Ondernemers

tile18

Ondernemers

Maatschappelijk betrokken ondernemers

HoPe heeft het geluk goede contacten te hebben met ondernemers die het werk van de stichting steunen. Zij laten hun betrokkenheid bij de maatschappij en de wereld in het algemeen blijken door iets terug te geven aan de samenleving. Dat doen zij in dit geval door het werk van HoPe te sponsoren. Hieronder volgt een lijst van bedrijven waarmee HoPe op dit moment contact heeft.

Sheeped

Aktinos Management Consultancy

Aviso Management en Beheer B.V.

Sapa Pana Travel

Vanhier B.V.

YouBeDo.com

Ambassadeur

Onze ambassadeur in ondernemersland is Hans van Vliet. Wie met hem kennismaakt herkent in hem meteen een Maatschappelijk Verantwoord Ondernemer met de drie P’s als principe: People, Planet, Profit.

2018 02 logo Sheeped

Sheeped verkoopt handgemaakte kleden en kussens uit de Andes regio in Zuid-Amerika. Sheeped is een initiatief van Tim en Anna, een avontuurlijk en ondernemend stel uit Alkmaar. Tijdens één van hun reizen door Zuid-Amerika werden ze op slag verliefd op deze bijzondere producten. De eeuwenoude traditie, het ambacht, het culturele aspect en de verschillende ontwerpen maken deze interieur items uniek. Naast hun eigen website www.sheeped.nl verkopen zij hun producten ook in een aantal winkels in Nederland en in hun eigen winkel in Alkmaar www.popupstorehandpicked.nl
Naast dat Sheeped een eerlijke prijs betaald voor de producten, doneert Sheeped ook een gedeelte van de omzet aan Stichting HoPe. Hiermee hoopt Sheeped de regio te ondersteunen waar deze prachtige producten met de hand worden gemaakt.

Helpt organisaties met contrasterend advies en steunt HoPe met een bescheiden bijdrage aan het verbeteren van het onderwijs in Peru.

Aviso Management en Beheer B.V. is een beheersmaatschappij die het bestuur voert voor aan haar gelieerde ondernemingen. Momenteel voert Aviso het bestuur van CMC mobility B.V. en Callas Management Consultants B.V. (www.callas.nl).
Beide ondernemingen zijn actief in de mobiliteitssector.

sapapana

Sapa Pana Travel verzorgt individuele, op maat gemaakte reizen naar Latijns-Amerika en Antarctica. De organisatie promoot Stichting HoPe via de website en het boek ‘Panamericana Roadtrip’. http://www.sapapanatravel.nl/

vanhier

Vanhier B.V.  is een veelzijdig kantoor op het gebied van accountancy, fiscaliteit en advies.
De organisatie in Zaandam ondersteunt HoPe sinds 2006 door de financiële administratie onder haar hoede te nemen.
YouBeDo.com is een webwinkel voor boeken. Van elke aankoop bij YouBeDo wordt 10% gratis gedoneerd aan een goed doel naar keuze.

youbedo

Andere sponsors
Er zijn nog veel meer partners en sponsors. Hun namen zijn bekend bij HoPe. Vermelding op de website vinden zij niet nodig of niet gewenst.